Nyårslista #2

Här kommer lista nummer två, även den en "tradition"!

 
Årets bästa...
konsert: Kaizers Orchestra i Stockholm!
bok: Sagan om klanen Otori
film: Sista Twilightfilmen lol JK
resa: Påskresan till Gällivare (körde skoter, åt godis, vilade upp oss och jag fiskade en stor och fin röding) och Skottlandsresan med Tora och Hanna (vi myste, åt glass och sandwiches, åkte till Dundee och dammsög myror i köket)
fest: har jag ens festat 2012? En kul kväll var iaf när Elin, Erika och jag hade pubrunda och gjorde av med liiiiite för mycket pengar. Och så åt vi ostbågar.
tävling: Nationaldagshoppet! Gick jäkligt bra och var en liten seger iom att jag startade min första klass högre än 1 meter (visserligen 1.05, men ändå!)
betyg: ehm, betyg? godkänt är väl årets bästa betyg? vem bryr sig om betyg? tydligen jag när jag skapade den här listan... (kopierar mitt svar från förra året och skrattar åt mig själv som 16-åring)
minne: sommarkursen i floristik! Roligt, tufft och jäkligt nördigt. Och forsränningen!
nya besatthet: eh ingen
mysdag: massa mysiga dagar som jag har varit ledig, har känts väldigt exotiskt!
 
Valborg i år tillbringades i Lunsenskogen med Erika och pappa! Ovant, men mysigt.

Kommentarer
Postat av: Majthai

JK? Justitiekanslern var väl inte med i twilight?

Svar: Haha åh orka
Spielie & Spoelie

2013-02-05 @ 19:13:02

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0