Uppfräschning

Jag fick lite inspiration av Majo, min syrra, som har bytt utseende på sin blogg. Jag gjorde en ny header och bytte färger! Inte hundra på att jag gillare men det får vara så så länge. Erika kanske lägger sig i och börjar pyssla med detta sen! Kanske sa jag...
 
Läget i lägret är just nu som följer:
  • Två plåtar semmelbullar och två plåtar frallor står och väntar på att jag ska smälla i mig dem
  • Erika spelar Skyrim
  • Det är ovanligt rent här, vi har nämligen varit lediga i helgen och alltså hunnit städa
 
Såatteh.. Erika och jag läser båda kursen Växternas evolution och mångfald just nu, så vi är i luven på varandra hela dagarna. Nä, det var inte sant. Men vi umgås hela dagarna iallafall, mysigt! Hittills har vi lärt oss allt möjligt om svampar, blivit bjudna på kanelbullar av en holländsk utbytesstudent, haft en tenta och en hemtenta om svamp och firat det hela med en pubrunda i fredags! Igår var Erika och jag i Stockholm och åt på Jensen's, fikade och såg Jesus Christ Superstar. Typiskt nog var Ola Salo av oklar anledning inte med och det var en annan (dock duktig) snubbe som spelade Jesus. Jävligt irriterande att köpa biljetter i julklapp till sin flickvän för att hon älskar Ola Salo, och så fick vi inte ens se honom?! Jag var sur men Erika verkade glad ändå (fast säkert lite besviken innerst inne). Grymt bra musikal iallafall!
 
Det var det om livet just nu! Nu ska jag vispa grädde till semlor och sen ska jag nog sova, har körlektion kl 7 imorgon...... Puss!
 
Erika & jag för typ ett år sen!

Kommentarer
Postat av: Toot

Hihi, men vad bra att ni hade det fint iallafall. Kul att jag bumpade in i er. Och snyyyygg ny design :D

Blogga mer! *dreggeldreggeluntzuntz*

2013-02-03 @ 22:49:09

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0