Vårstädning

Ni har väl hört den här grejen att det aldrig är renare i ett studentrum än under tentaperioden?

Det är sant.

Det gäller även för skrivande av C-uppsats. Jag har deadline för version två på måndag, och lägenheten fullkomligt blänker. Nydammsuget golv, fem maskiner tvätt har blivit tvättade, det finns ingen odiskad disk så långt ögat kan nå, toan blänker, bokhyllan är dammfri... ja ni fattar. Lägenheten har blivit vårstädad när det varit som mest plugg att göra. Och vet ni vad?

Jag HAR pluggat duktigt som tusan idag! Läst artiklar, sökt referenser, skrivit, formulerat om, putsat på sammanfattningen och massa mer.

Men hur går det ihop?

Den som inte är född i farstun vet svaret. Den som städade var... ERIKA!

"AMENÅÅÅÅÅÅÅH såklaaaaaaart!" säger ni nu, ni som är födda i farstun på riktigt.

Japp, så bra har jag det. Pluggpepp i massor från min tjej, och dessutom en sjukt fräsch lägenhet.


Typiskt fin tjej!


IMORGON: klubbtävling! Ska hoppa herr Boll i 90 och 100 cm, och dessutom inviga mina nya stövlar (bild kanske kommer sen). Lär ju bli fest!

Puss :*




Kommentarer
Postat av: Inga-L

Åh vilken vacker Svea, henne hade jag velat se !

Fina bilder och fin Roos!!

2012-05-07 @ 11:31:51

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0