Panic at the disco.. öh skola

Det är mindre än en månad kvar tills min kandidatutbildning är färdig. Slut, klar, finito. Tre år på universitetet är då avklarade.

Konstigt? Ja.
Men längtar jag? NEJ!

Varför inte då? För att jag har PANIK.

Jag kommer inte vara klar med min kandidatuppsats då. Så känns det i alla fall nu. 15 sidor känns som Mount Everest. Min disciplin är non-existent TROTS paniken. Jag behöver pepp från mig själv, för det här går inte. Min flickvän är världens underbaraste och hjälper mig i allt, men hon kan inte skriva uppsatsen åt mig. Det kan bara jag och jag HATAR det.

Det var bara det jag ville ha sagt. Längtar tills det är slut, det gör jag. Men tiden får gärna gå långsamt, så jag hinner skriva de där 8 sidorna jag saknar. Förlåt för förvirrat inlägg.

Random bild på mig, med färgglad fluga och dubbelhaka. (Den är tagen i februari)

Kommentarer
Postat av: Den flygande egyptierns respektive

SÖÖÖT!

2012-05-05 @ 22:55:29

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0