Roos är en morot!

Hihi!

Ja, så tänkte jag börja kvällens sista blogginlägg! Fast den här gången är det ju jag, Erika, och inte den där Roos som skriver blogginlägg. Hon spammar bloggen så mycket att servern lär krascha inom kort.

Aaanyway.

Dagen har varit mer eller mindre full rulle typ. Eller nja.. eller jo. Det startade med ett rent, fruktansvärt virr-varr då jag varken visste ut eller in och svor arslet av mig för att jag inte hittade jobbnycklarna, among other things. Allt var fel, jag cyklade till och med på fel sida av vägen!

"och varför gjorde hon dessa komplett vansinniga saker..?" - funderar ni nu säkert. Jo.

Jag klev upp halv sju. Det är halv och en sju timme för tidigt för att min hjärna ska fungera korrekt. Okej, den gör det inte riktigt nu heller. Till råga på allt så låg tydligen mina jobbnycklar på stället där de ALLTID ligger. Dammit. Glömde nog kolla där...



Aja. Här har ni en vacker bild från Fjällnora! Var ut med skridskor och kollade vad isen hade att erbjuda besökarna idag. Den är så fin att jag vill gifta mig med den och göra förbjudna saker med den! (SÄG INGET TILL ROOS!). Så är ni sugna på skridskor. Åk dit! om en vecka kan det vara försent!




Dagens projekt, som även gett namn till rubriken för blogginlägget, var att göra Roos hår lite färggladare! Egentligen ville hon ha det väldigt blont. Men jag är känd (överdrift där) för att inte kunna bleka hår snyggt! =) Såatteeh.. liksom bara. Roos är otroligt färgglad nu!
Nyansen gör att hon får sitta uppe i sängen så att inte marsvinen äter upp henne när de springer runt! Hon ser ju så delikat ut. Vad tänker jag då?
Det beskrivs av det första ordet efter rubriken i detta inlägg. Se vilken framförhållning jag har i mina skrifter.

Hurtbullar 2.0 är vi också. Just hemma från ett Powerstep 75 min pass! Så nu ska vi synda och till ICA skynda och godis fynda!

Näh, orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Morsis

Var det nåt som var ovanligt med den morgonen menar du eller ? Ser Rossa ut som hö?



OCh sist men inte minst Sparv, hur svor du egentligen??

2012-03-05 @ 21:01:29
Postat av: Ärtan

Åhhh jag vill åka !! ^^ Jag kanske kan komma på torsdag? =)

Förresten.. jag kan tänka mig komma på vad dina jobbnycklar kan behöva ;D

2012-03-06 @ 17:36:28
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Tootiki

Sluuuta jobba på ett så mysigt ställe/ sura tentapluggaren

2012-03-06 @ 20:40:18

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0