Photosession

Woop! Det här är ett halvt testinlägg från min fancy iphone, som jag för övrigt ägt i snart ett år utan att fått bluetooth att fungera... dumfåne. I alla fall (eller i detta fall bara, annars blir ju alla fall likadana) så var det en photosession med Baskå igår! Vi tog lite bilder till hemsidan :-) som vanligt var jag snyggast, men det kan jag ju inte säga högt så de andra hör... så jag skriver det på bloggen istället. Jag puttar även in en bild som roos fotat (på sin kassa X-phone) från igår! Vet inte exakt var i inlägget den hamnar... förutsatt att den kommer nederst så gör jag en bildbeskrivning nu! Figur 1: illustrationen visar hur Pär fotar Elin medan Erika leker stativ och håller i en blixt. Fina fisken sa Roos och fick smisken! Bronust sa Tora och förlora. Klara sa ingenting.


Kommentarer
Postat av: Roos

wooooot

2012-07-21 @ 12:05:28
URL: http://zatafyra.blogg.se
Postat av: Marjolein None

Visa de riktiga bilderna istället för en mobilbild! eller länka åtminstone hemsidan!

Svar: Vad dryg man kan vara då! Vi kan väl visa vad vi vill! (Hemsidan är inte ens uppe än och jag har inte de riktiga bilderna)
Spielie & Spoelie

2012-07-27 @ 20:43:18
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0