Nu ni!

Nu är bloggen uppe och springer!

(det betyder up and running fast på svenska)

Erika (AKA Spielie) (hon kallas så när hon är awesome på att göra film) (vilket är jämt) (Spielie är en förkortning på Spielberg) kommer tycka jag skriver töntigt nu. MEN DET SKITER JAG I!!

Jag tänkte såhär: vi börjar med en frågestund! Det blir roligare om ni inte vet nåt om dem ni ställer frågor till! Om ni inte frågar kommer jag själv skicka in frågor (det är ett hot för det blir sjukt tråkiga frågor då!!!).

Så: elda iväg! (Det betyder fire away!) Fråga på!

PUSS!
/Spoelie (ÄKS Roos) (ÄKS betyder "även känd som")


Kommentarer
Postat av: Majo

Haha no comments. Alla känner er :D

Vilken färg har dina favoritstrumpor?

2012-02-24 @ 19:59:35
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Ankan

Hahahaha! Åhh GRYMT FANTASTISK BLOGG!

Om ni fick välja mellan att fira nyår med tungan fast mot en lyktstolpe mitt i centrala Uppsala eller att fira nyår instängda helt ensamma på Kupolen i Borlänge, vad skulle ni då välja?

Om ni fick välja mellan att en av era fötter blev till falukorv en gång i veckan eller att ni fick prata grov dalmål resten av erat liv, vad väljer ni då?



Vi ses snart!! :D

Puss!

2012-02-25 @ 08:16:32
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Tootiki

Åhå, så det är här man ska hänga alltså!

2012-03-05 @ 10:44:52

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0