En söndag i stallet

Vaknar. Söndag. Solen skiner. Kul!

Det här är nämligen en kul dag som jag sett fram emot, åtminstone i två dagar! Eller ja. Sett fram emot den i någon vecka, men EXTRA mycket i två dagar.




Varför?
Jo.



Jag har, för två dagar sedan fått ett alldeles nytt objektiv! (vem kan ha missat det vid det här laget?). Det är även så att Roos ska på sådan där klubbtävling med ridklubben. Ni märker hur ekvationen går ihop va?

Teleobjektiv + Hopptävling = KUL!

Såatteh. Jag vaknar taggad! (läs trött) och Roos vaknar också taggad!

Vi pallrar oss till stallet och Roos hoppar lite medan jag fotar. Det är ungefär så kompakt som man kan sammanfatta det. Vi for även hem till Roos päron några timmar och blev bortskämda med massa mat! Juste, hon vann klubbtävlingen också. Min tjej!

Kontentan: Jag = nöjd med premiäranvändningen av objektivet!
Roos = nöjd med tävling och träning senare på kvällen.

Nu massa bilder! hihi.



Roosen <3



Framridning med Bollen!



Framhoppning! Looking good! =)



I väntan på sin tur. SÖT!




Hoppning!



Stolt vinnare! =) Om än "bara" på klubbtävling.



Träning på kvällen med Svea - pansarvagnskossan!



Kommentarer
Postat av: Pansarvagnskossan ryttare

Du fotar så fint darling :D

2012-05-06 @ 23:21:49
URL: http://zatafyra.blogg.se/
Postat av: mom

Fina bilder!

2012-05-07 @ 20:17:54
Postat av: Ankan

Grymma bilder Erika!! Jag vill med ha objektiv och Goofy!! Fan va ballt! :D

2012-05-08 @ 22:47:17
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Majo

Härliga bilder, och snygg svea! :D

2012-05-18 @ 15:53:56
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0