Tyst! Jag äter spagetti.

Hej.

Jag måste bara berätta något kusligt jobbigt. VARJE GÅNG jag äter spagetti så ringer Klara Björnander Rahimi. När jag äter spagetti, äter jag som så att det verkligen inte är lämpligt att prata med mig. Ni VILL INTE prata med mig när jag äter spagetti, så är det bara.

Men Klara vill, alltid. Och fast jag trycker på upptaget och skriver "tyst! jag äter spagetti!" så svarar hon envist typ "ameh! din mamma!" och ringer igen.

Jag blir galen! Allt jag vill är att äta spagetti ifred! :-D you daaaeeemn Klara!

Vi börjar få en rutin, som två gamla kärringar. Jag äter, telefonen ringer och Roos säger - "Ja Erika, du äter spagetti så du har rätt att trycka på upptaget."



Tänk er att ni i godan ro sörplar i er spagetti. Och så dyker det här fejjat upp på telefonen. Erkänn att det kryper lite extra i nackhåret då!




Apropå Klara, kom hit med chokladbollar så får du cappuchino.

Kommentarer
Postat av: Rüüs

Jag är rädd för den där personen.

2012-05-09 @ 10:25:04
URL: http://zatafyra.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0