Jävla holländare.

Idag kom jag osökt att tänka på en historia, som jag kort ska berätta nu på bloggen.

Roos är smart. Men ibland är Roos lite busig också. Jag börjar osökt tänka på den gången då jag satt och skrev en uppsats till den astronomikurs jag läste. Jag blev lite vilse i dokumentet och bad helt enkelt Roos att reda upp den. Hon tog tag i problemet och fixade till en struktur som jag lätt kunde följa! Det hon inte visste var att jag inte skulle använda referenser till denna uppsats och av någon anledning hade hon gjort en sidbrytning och skrivit in rubriken referenser på sista sidan.

När jag sedan skickade in arbetet, nöjd och glad, till professorn i Kristianstad som skulle läsa min uppsats. Tog jag en liten rast och kom sen på att jag ska kolla igenom arbetet. Jag ville bara se att det var ett arbete jag kunde känna mig helt okej nöjd med, men ack. Nederst på den där lilla sidan med rubriken referenser som jag missat, står det BAJSKORV. Jag blir alldeles kall. Jag har just skickat in en uppsats till en professor i astronomi, som forskar och driver en kurs vid Kristianstads universitet, med enda referens BAJSKORV......


Pinsamt.



Snabbt som attan raderade jag BAJSKORV och skickade dokumentet igen, med meningen: "Jag såg just att jag har skickat in fel dokument. Den du fått är aningen ofärdig, läs INTE den. Läs den här nya istället!"

Jag fick aldrig något svar, bara ett betyg på arbetet med några neutrala kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Roos

FNISS FNISS

2012-05-26 @ 16:31:59
URL: http://zatafyra.blogg.se/
Postat av: Ankan

HAHAHA! Underbart!!!!! XD Åhh vad ska ni göra på fredag då?! ;D

2012-05-27 @ 08:29:12
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Per

Underbart

2012-05-28 @ 13:02:54

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0