TORV - (T)he extra(OR)dinary living(V)alue

Hej hopp!

Erika här. Jag kände för att ta en paus i mitt GIS-arbete och skriva av mig lite istället. Kul värre!

Och VAD ska jag då berätta om tror ni? Jo, TORV såklart!
Det är det enda som min skalle just nu kretsar kring, förutom Roos och att lyfta skrot på campus. Typ. Jo, jag gillar mat också.

Men i och med att jag kan multitasking så kan jag faktiskt äta och kolla på torv samtidigt, så mat får bli ett sänkt index. Sen kan träningen få bli typ höjt index eftersom jag kan träna och tänka på mat samtidigt. Roos är ju den som håller ihop mitt liv så hon kan få vara parentesen, det blir ju bara kul. Så ungefär såhär ser mitt liv ut ur en matematisk synvinkel!





Ser inte så tokigt ut alltså.




Nåväl.

En till bild på mitt GISande just nu! Bilden föreställer min bästa vän höjddatabasen. Sitter och lägger in höjddata på alla provpunkter jag digitaliserat från de gamla undersökningarna. Mr.Höjddatabasen kan bli sååååå färgglad om man känner för det! :-) Back to work!


Kommentarer
Postat av: Roos

Åh.. märkte nu hur finurlig rubriken är! Wow! Kul! Coolt! (jag menar det)

2012-03-22 @ 16:53:02
URL: http://zatafyra.blogg.se/
Postat av: Ankan

Åhhh kartor i fina färger! Kartor <3 Färger <3 ^^

2012-03-23 @ 19:58:30
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0