Flytta, dansa, pausa.

Hej. Här är jag igen, det var inte igår.

Vet inte riktigt vad jag ska berätta åt er ivriga läsare, så jag drar litegrann om den nya lägenheten!

Att flytta till en ny lägenhet har en hel del fördelar! Jag tänkte dra några som jag och Roos upptäckt på någon vecka.
1. Det är stort så man får plats med MASSA grejer.
2. Det går att leka kurragömma.
3. Roos har claimat rätten till köket (SCORE)
4. Man kan ha ett vitrinskåp med sin stensamling (sätter för fridens skull in lite blad dit också).

Ja det är väl en bråkdel.

At the moment sitter jag i vårt fascionabla så kallade "arbetsrum" vid vårt stora skrivbord (det är nog inte det bästa namnet, måste erkänna att jag mest spelar dataspel här inne eftersom Roos oftast är i vardagsrummet och freakar).

Aaaanyways.

Mitt mål med hela den här textstoryn var att slänga upp en bild på de Baskåiter som är hemma hos oss just nu. Middag och fika är ju bara en underbart mysig kväll!



För tillfället är jag fett glad med "arbetsrummet" eftersom samtliga människor dragit upp stereon på max och DANSAR, PAUSAR och PAUSAR...








Åh nej... nu kommer de in hit. HELP!!!!

Kommentarer
Postat av: Roos

HAHAHAH! Hantverkaren kommer in o han skapar kaos.. PAUSA. PAUSA.

2012-07-17 @ 23:16:25
URL: http://zatafyra.blogg.se
Postat av: Ankan

Åhhhh! <3 Va mysigt ni har! :D Jag ser ett par vita skor, jag ser en gul promarker!!! :DDDD

Hahahaha! Hantverkarlåten! XD Skiter i om ditt hus blir fin eller ful. Du kan alltid flytta ut i ett jävla skjul..!

Svar: HAHA! Visst är den bäst?? Och Toras skor blev gryyymt snygga!
Spielie & Spoelie

2012-07-19 @ 08:14:45
URL: http://ankanankan.blogg.se

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0