Nyårslista #1

Hej hopp!
 
På min gamla blogg hade jag en liten "tradition" med två listor om året som jag fyllde i runt nyår. Tänkte flytta dem hit nu!
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var på dop! That was a first.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Erikas bror och hans Erika fick lilla Sixten som jag är "ingift" faster till!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Åkte till Hanna i Skottland tillsammans med Tora.
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Mindre stress och mera mys.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 2:a februari, UTN:s tioårsjubileum är ett härligt minne som jag inte glömmer i första taget!
8. Vad var din största framgång 2012? Jag pluggar och det går bra, jag är lycklig och nöjd med mitt liv!
9. Största misstaget? Onödig pluggstress som typ är oundviklig om man är som jag...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mottagningssjukan efter Basårsmottagningen och en förkylning rakt i påsklovet, annars har jag mått fint!
11. Bästa köpet? SOFFAN! Min baby! (fast Erika tycker den är hennes)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, resor, hyra, flytten!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Erika, mina underbara vänner, familjen, mina svin, bästa Baskå m fl!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Usher - Scream, årets reccelåt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina vänner, gjort roliga saker (inte alltid lätt när man måste plugga och jobba)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Skjutit upp saker och stressat.
18. Hur tillbringade du julen? Hos Erikas mormor och morfar med Erikas släkt
19. Blev du kär i år? Jag fortsatte vara kär i min fina flickvän
20. Hur många one night stands? Inte ett enda.
21. Favoritprogram på TV? Har fortfarande ingen TV och är jäkligt nöjd med det
23. Bästa boken du läste i år? Böckerna om Otori-klanen
24. Största musikaliska upptäckten? Ingen direkt ny men har lyssnat massa på Bon Iver, Edward Sharpe & the Magnetic Zeros och Marina and the Diamonds.
25. Något du önskade dig och fick? Ett underbart liv!
26. Något du önskade dig men inte fick? Inget som jag minns
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Mös med min familj och Erika, åt tacos och tårta, fick frukost på sängen av marsvinen och pluggade lite till hästtentan.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre stress och press.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Jeans och hoodtröja eller kofta!
31. Vad fick dig att må bra? Kärlek, mys och hästar!
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Varför dregla på kändisar när man har världens hetaste brud inom räckhåll?
33. Vem saknade du? Erika när vi var ifrån varandra, familj som är långt bort, Hanna och Ankan som bor långt bort etc.
34. De bästa nya människorna du träffade? Sixten, välkommen till världen lillskit :)))
 
Jag var BAS-general och huvudansvarig för Basårsmottagningen 2012 - det var fett!
 
Nationaldagshoppet, min och Bollens sista tävling detta år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är inte långt bort. Eller menar du svärfamilj?

Svar: Tänkte på hela släkten och svärfamiljen! Men ni är nära :)
Spielie & Spoelie

2013-02-05 @ 19:16:08

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0