Ett blogginlägg för att jag kan

Erika gör en affisch för att locka koola kids att söka Baskå. Hon är nöjd och visar gräset hon har ritat. Jag håller med, gräset är grymt snyggt.
Roos - "Jag vill gå in i affischen och bosätta mig där, så fint är det" (no joke jag tycker verkligen det)
Erika - "Vad bra! Det är så vi ska locka väljare!"
R - "Vänta nu, är vi ett politiskt parti"
E - "Ja"

(Okej eventuellt var det inte så det gick till och det låter nog inte lika kul imorn bitti men just nu skrattar jag åt detta iallafall)


Vet ni vad mer? Lisa är cool. Hon har kläckt århundradets bästa citat:
Visst är det precis exakt så det är?!?!?! Hon är fett smart för att vara osmart ibland!

Kommentarer
Postat av: Ankan

HAHAHAHAHA! Åhh ni är underbara! Ni är Baspartiet?

Jag ska rösta på er! <3

2012-05-08 @ 22:37:39
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0