Experiment - sovande Roos.

Hej.

Medan Roos alldeles i detta nu spenderar sin tid i köket med att tina bananer till våra smoothies (vi tänkte aldrig på att ta bort skalet innan vi frös in dem, hrrm) så tänkte jag berätta litegrann om Roos sovvanor!

Roos, älskar att sova. Hon har tendensen att somna på en gång hon lägger sig och studsa upp på en gång hon vaknar. Mysigt va? Jag har lärt henne att ligga still en liten stund i alla fall. På kvällen är hon gosig och hon vet att om jag har svårt att somna en kväll, kan hon pilla lite på min rygg i ungefär fem sekunder så somnar jag. Jättebra!

Förutom det faktum att hon då somnar tre sekunder efter hon lagt sig ner.

Aaanyways. Morgonen till ära, vaknade jag före Roos. Hon låg då och sov och såg... well. Hon såg ut att sova väldigt gött helt enkelt! =) I egenskap av flickvän kan jag inte beskriva det mer än så men mer exakt beskrivning ser ni med hjälp av bilden nedan. Ja, jag fotade henne, bara för er. Därefter försökte jag väcka henne genom att säga hennes namn, ingen reaktion, göra lite pussljud, ingen reaktion.

Men gud förbannat.

Sen kom jag på. Roos är ju lite fascinerad av hästar, för att underdriva. Så jag gjorde såna här smack-ljud man manar på hästan med.

Reaktion på EN GÅNG. :-O

Så jag fotade reaktionen också innan hon vaknade till och insåg vilket experiment jag höll på med. Före- och efterbild kan ses efter plinget.




PLING!







Kommentarer
Postat av: Tüüüütiki

Jag som trodde jag skulle få slippa se det där sovande fejset efter Skottland men icke..

2012-08-19 @ 17:29:01
Postat av: Roos

Uuuh världens elakaste inlägg!!!!

2012-08-19 @ 21:09:02
Postat av: Ankan

HAHAHAHAHA! Åhhhhhh! Sötcookies!! <3

2012-08-21 @ 14:36:42
URL: http://ankanankan.blogg.se

Lämna gärna en kommentar!

Vad heter du?
Lat?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0